maandag 23 januari 2012

De eerste drie


Meteen maar eens kijken of ik mijn meest recente creaties kan laten zien. Ik heb gisteren drie nieuwe kaarten gemaakt, ze hebben allemaal dezelfde opzet. Het komt eigenlijk vrij weinig voor dat ik dezelfde kaarten maak, maar ik vond deze opzet zo leuk dat ik er meteen maar drie van heb gemaakt. Uiteraard niet precies dezelfde, maar alledrie met een andere kleurencombinatie. Ik ben helemaal fan van het gebruik van vlinders, bloemen, lint en labels en tadaaa... op deze manier kon ik ze allemaal tegelijk in een kaart verwerken. De bovenste twee kaarten zijn wat rustiger qua kleur en uitstraling, de derde is vooral lekker vrolijk!


Benieuwd of een van deze kaarten nog te koop is? 
Kijk eens in de Creatiewinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!