zaterdag 4 februari 2012

Drie kleine kleutertjes

Zoals ik al in een eerdere blog schreef, vind ik geboortekaarten het leukste om te maken. Ik heb al een aantal geboortekaarten in de Creatiewinkel staan, maar ik heb nu ook een opdracht gekregen om er acht te maken. Dus, ik helemaal in mijn nopjes natuurlijk! Nu kwam ik er achter dat de kaarten voor de jongens-variant minder snel gaan dan de meisjes-variant, voor mijn gevoel heb ik niet voldoende papier in het blauw of iets dergelijks om leuk te kunnen combineren. Nu komt Eline Pellinkhof (ontwerper en illustrator van hobby-materialen) in maart met een nieuwe uniseks baby-serie, dus dat wordt inslaan om voor beide seksen weer nieuw materiaal te maken. Tot die tijd wordt het nog even puzzelen met mijn huidige materiaal. Hieronder weer drie nieuwe creaties voor de opdracht. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!