vrijdag 10 februari 2012

Nieuw papier

Ik was van plan om wat geld te besparen op knutselmateriaal deze weken, omdat in maart de nieuwe baby-serie van Eline Pellinkhof uit gaat komen met papier, stempels, creatables en knipvellen. Maar toen kwam ik opeens op de website van Doeading terecht. En wat vond ik daar: sta-pels mooi papier. Omdat ik al een poosje op zoek ben naar leuk papier voor jongens kaarten, besloot ik hier maar eens rond te snuffelen. Het bleef echter niet bij rondsnuffelen, want naast mooi papier voor jongens kaarten, vond ik nog veel meer moois. En uiteraard belandde het allemaal in mijn online winkelwagentje!

Toen ik dit block zag, was ik meteen verkocht. Wat een schattig papier! Door de kinderlijke dieren is dit natuurlijk het ideale papier voor de geboorte van een kleine knul. Het papier is dubbelzijdig bedrukt, dus daardoor is er enorm veel variatie mogelijk.

Als je op zoek bent naar papier voor jongens kaarten, kan een block met blauwtinten natuurlijk niet in de webwinkel blijven liggen. Ook op dit vel zitten genoeg vellen met een ander dessin om eindeloos te varieren.

Eerlijk gezegd heb ik al vrij veel papier in roze tinten. Leuk voor een kaart met het thema liefde (een huwelijk, valentijn, verloving e.d.), maar natuurlijk ook voor de geboorte van een meisje, een verjaardag van een vrouw, beterschapswensen,... waarvoor niet eigenlijk? (Ok, voor een mannenkaart. ;) ) Maar goed, of ik nu al genoeg roze papier heb of niet, ik ben echt verliefd op dit blok. Ik vind de kleuren en de patronen echt prachtig en ik kan niet wachten om hier een kaart mee te maken!

Ik ben fan van het materiaal van Eline Pellinkhof, mocht dat nog niet duidelijk zijn. Ik heb van dit block al eens een mini-versie gehad, met van elk blad een vel. Maar ja, dat ene velletje is natuurlijk zo op. En dat is jammer! Dus lekker een nieuw block van dit mooie en vrolijke papier.
Ja... voor Forever Friends heb ik ook een zwak. De beertjes zelf vind ik nog steeds enorm schattig, en als er dan ook nog eens een block is met allerlei pastelkleuren... Hebben, hebben, hebben!

Het laatste block dat in mijn winkelwagen te vinden was, is dit mooie block. De combinatie van bruin en blauw is samen met het wit verrassend mooi. Het is eigenlijk een block met winter-papier (gezien de sterren en sneeuwvlokken), maar dat kon me er niet van weerhouden om dit prachtige papier te kopen. Ik zal dit papier voorlopig nog niet heel veel kunnen gebruiken, maar ik denk dat ik stiekem voor de volgende winter... heus wel een kaartje met dit papier heb gemaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!