zondag 18 maart 2012

Beterschap

Ik liep al een poosje rond met het idee om een bloemen boeketje toe te voegen aan een kaart. Vandaag heb ik daar maar eens werk van gemaakt. Ik heb drie bloemen samen gevoegd en er vervolgens doorzichtige folie omheen gewikkeld, net zoals bij een echt bosje bloemen. Vervolgens een leuk touwtje er om heen om het af te maken. Ik vind het resultaat zelf erg leuk (ik moet alleen nog even uitproberen of het goed in een envelop past...). Is er iemand ziek die beterschapswensen en een bloemetje verdiend? Dan is dit het ideale kaartje! :)



Naar de Creatiewinkel.

2 opmerkingen:

  1. Wat een idee om er ook een stukje folie om heen te doen, inderdaad net echt. Als je deze kaart wilt versturen kan dat prima in een envelop, ik raad alleen aan om er een los stukje bubbleplastic voor te doen, of de achterzijde naar voor te vouwen (de kaart dus eigenlijk binnenstebuiten).

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!