zondag 15 april 2012

100 % schattig

Na alle geboortekaartjes voor een jongen, wilde ik vandaag een geboortekaartje voor een meisje maken. De kaart was verbazend snel af: toen ik het papier (Kruidvat) bij elkaar had gezocht met vervolgens een leuk plaatje van Forever Friends er bij, was de opzet van de kaart zo geboren! Op een van de weblogs die ik volg, vond ik het idee om bij een leuk geboorte kaartje meteen hetzelfde kaartje voor het andere geslacht te maken. Geweldig idee, dus dat heb ik nu dan ook gedaan (dus toch nog een jongenskaartje...). Zoek de verschillen...




De vlaggetjes (Eline Pellinkhof) had ik in eerste instantie voor op de voorkant van de kaart gemaakt, maar dit paste niet zo goed in het geheel. Aangezien ik ze toch al had gestempeld, vond ik de binnenkant van de kaart een prima alternatieve plek! De mooie bloemetjes zijn van Marianne Design.

Heb je de verschillen gevonden? ;) Welke kaart vind jij het leukste?

Interesse in een van deze kaarten?
Neem een kijkje in de Creatiewinkel.


3 opmerkingen:

  1. Ik heb het verschil gevonden hoor; de ene is roze, de andere blauw..hahaha....flauw he!! Maar ze zijn weer supergeweldigfantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helga, je gaat door voor de wasmachine. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!