zaterdag 21 april 2012

Hieperdepiep Hoera voor Leanne!

Vandaag is een collega van mij jarig, dus ik ben afgelopen maandag alvast voor haar in de weer geweest met mijn nieuwe spulletjes. Nieuw papier (Bo Bunny), nieuwe letters (van Kars, ik vind ze zo leuk!) en een nieuwe indeling.


Een foto van opzij, waardoor het 3d effect van de letters goed te zien is.
Helaas is een van de blauwe eyelets een klein beetje kapot gegaan tijdens het vastbrengen.
Dat zag ik pas bij deze detailfoto...

Detail van het touwtje en het stikrandje.

Het was even puzzelen, maar ik vind hem leuk gelukt! :)

1 opmerking:

  1. Leeeeuk!!! Haha! Grappig om mezelf tegen te komen in je blogs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!