dinsdag 10 april 2012

Hoera, 85 jaar!

Mijn oma is ook in de tachtig, maar deze kaart is niet voor haar. Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt voor iemand anders zijn oma. En juist... ze wordt 85! Een vrijwel identieke kaart heb ik eerder al gemaakt. De kleuren en de opzet bleken precies bij de wensen van de "opdrachtgever" te passen voor een kaart voor deze speciale verjaardag. Hetzelfde papier (Action) had ik nog liggen, dus ik heb er gewoon nog een van gemaakt. Dit keer alleen een slagje groter.

Jorgos, alvast gefeliciteerd met je oma! Ik hoop dat ze de kaart kan waarderen.

1 opmerking:

  1. Dat maak je niet vaak een kaart voor iemand van 85!!! Wat een respectabele leeftijd. Leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!