zondag 8 april 2012

Hoera voor Simone!

Hoera, een collega van mij is afgelopen donderdag bevallen van een prachtige dochter! De baby kamer is o.a. groen en versierd met Winnie the Pooh figuurtjes, dus dat was ook meteen een mooi thema voor haar geboortekaartje. Een andere collega had eerder alvast een kaartje voor haar bij mij besteld, daarin zijn dezelfde kleuren en het Disney thema verwerkt. Bij de laatste foto komen alleen de originele kleuren helaas niet helemaal goed uit, in het echt zijn de kleuren sprekender.


1 opmerking:

  1. hoi wat een supper leuke disney kaarten
    je geeft me echt inspiratie
    om ze een beetje na te maken
    heel gaaf
    gr elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!