woensdag 18 april 2012

Nog meer op-KIKKER-tjes

De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met kaarten van hetzelfde thema. Voor mezelf, maar ook om de Creatiewinkel weer eens lekker te vullen! Aangezien er nog steeds veel mensen met hun gezondheid aan het kwakkelen zijn, vandaag nog maar een paar beterschapskaarten. Ik heb ze allemaal weer gevuld met de oudere - maar nog steeds zo leuke opkikkertjes en het papier van Eline Pellinkhof.

De eerste kaart is een fleurig kaartje met groen en roze geworden.

De tweede kaart is wat milder van kleur. Het papier op de
achtergrond valt op de foto nauwelijks op, maar het heeft een leuk bloemenpatroontje.
Dit is beter te zien op een van de detailfoto's hieronder.

Detailfoto's. De kikker houdt een 'echt' roosje (Marianne Design) vast.

 Vooruit, nog een dan. Ik wil zelf namelijk ook een kaartje op
voorraad hebben liggen om iemand beterschap te wensen. :)

Kijk voor het actuele aanbod van mijn opkikkertjes in de Creatiewinkel.

2 opmerkingen:

  1. Wat een productieve weken zijn dit toch zo in je vakantie. Dat word afkicken als je straks weer moet werken. Dat word flink wat trappelen in bed, totdat je weer een vrije dag hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt zeker afkicken. Ik heb nog nooit zoveel geknutseld als nu!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!