vrijdag 18 mei 2012

Opa Negentig Jaar

De opa van mijn vriend wordt binnenkort maar liefs negentig jaar! Wow, wat een leeftijd. Zijn gezondheid laat hem wel regelmatig in de steek en ook zijn zicht is al een aantal jaren niet meer wat het is geweest, maar we gaan hem hopelijk wel een kleine opkikker geven met een leuke kaart. Nog even en ik ga handig worden in mannenkaarten. ;) Nou, zo voelt het nog niet, want ik moest flink puzzelen tot het eindresultaat. Gelukkig had mijn moeder nog wat handig papier om het geheel mee op te vullen.


Deze stempel uit de collectie van Eline's Huis (Clear Stamp Air Mail) is wel heel
toepasselijk bij deze kaart met het plaatje van kalligraveerpennen.

De zwarte label en het plaatje met de kalligraveerpennen komen van een uitdrukvel van Graphic '45. Ideaal om een hippe 'ouderwetse' kaart te maken.

 Leuk, goedkoop en toepasselijk: papier stickers van de Action! De zwarte kleur laat ik ook terugkomen in een stikrandje om het geheel helemaal 'af' te maken.

Ik kan mijn lol niet op, binnenkort volgt er nog een mannenkaart!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda

    Je bent idd erg goed in mannenkaarten, deze is ook weer supermooi en wat een mooie leeftijd zeg van de opa van je vriend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie, stijlvolle kaart. Knap ook hoe je een kaart weet te maken die goed bij die leeftijd past. Het is jammer dat mijn opa nauwelijks zicht meer heeft, want anders had hij het zeker erg mooi gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!