woensdag 16 mei 2012

Peter 25 jaar!

Daar is er weer een... een mannenkaart! Dit keer voor mijn vriend die vandaag 25 jaar is geworden. De meeste knutselaars, waaronder ik, vinden mannenkaarten altijd een flinke opgave. In een eerdere blog schreef ik al dat ik blij was dat ik toch een leuke kaart had gemaakt. Maar, wonder boven wonder, kwam er spontaan nog een leuk(er) idee omhoog geborreld voor een kaart voor mijn vriend. Want ja, hij verdiend natuurlijk wel iets speciaals! Helemaal omdat hij zo een mooie leeftijd bereikt.

Komt-ie-dan!

Met mooi papier komt een mooie kaart bijna vanzelf, vind ik altijd.
Het papier van Authentique (Genuine) is erg geschikt voor een mannenkaart,
er zitten stoere vellen tussen die goed met elkaar zijn te combineren.

 Naast het papier, waren tickets met de leeftijd erop het uitgangspunt.

Hier en daar wat stempels voor een leuke opvulling.

 De roosjes en lintjes moest ik helaas laten liggen, maar de knoopjes gelukkig niet!

Gefeliciteerd lief! (^.^)

Wat vinden jullie van deze mannen-kaart?

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vriend Miranda, ik vind je kaart top geworden. Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda

    Gefeliciteerd met je vriend, je kaartje voor hem is supergaaf. Ik heb ook een hele hoop vellen van dit papier gekocht om stoere scraps van mijn jongens te maken, dit is het stoerste papier wat ik tot nu toe ben tegen gekomen voor mannen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel voor de felicitaties én de complimenten voor mijn kaart. :) Ja het papier is echt gemaakt voor stoere (mannen) kaarten, maar tegelijkertijd ook voor mooie (vrouwen) kaarten door de papieren met bloemenpatroon die er bij zitten. Ik heb de paperblock en geen losse vellen, dus ik kan alle kanten op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart, ik was er blij mee. ;) Het is vaak moeilijk om kaartjes er een beetje 'stoer' uit te laten zien, maar dat is je hiermee goed gelukt. Waarom er twee keer 25 op staat is mij nog een beetje een raadsel, maar ik ben en blijf zeer tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, zie het maar als een 'ticket-strook', waarbij op elk ticket 25 staat. Dus dat het er (toevallig) twee zijn, heeft verder geen raadselachtige betekenis. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!