zaterdag 9 juni 2012

Hoera Voor Mijn Oma

Vanavond speelt Nederland zijn eerste EK-wedstrijd en ik ben er helemaal klaar voor. Ik maak nog even snel dit bericht af, zodat ik de wedstrijd straks kan kijken. Ik heb oranje manen op mijn hoofd (ja echt, zelfs nu achter de computer), rood-wit-blauwe armbandjes om en straks staan zelfs de lekkere versnaperingen in het teken van Nederland (rood-wit-blauw-oranje M&M's en gespikkelde Oranje-zoenen). Aan mij zal het niet liggen vanavond! ;-) En vooruit... geheel toevallig ook een oranje kaartje vandaag, omdat mijn oma bijna jarig is.

Een vrij eenvoudige kaart, maar toch 'af' naar mijn idee.
Het leuke papier komt bij de Kruidvat vandaan.

Een zelf gestikt randje en een mooie stempel van Eline en klaar is kees.

Voor alle Oranje-liefhebbers: een fijne avond met hopelijk een goede score voor Nederland.
Voor de anti-voetbal-liefhebbers: morgen volgen weer niet-oranje kaarten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!