zondag 24 juni 2012

Ik Word Grote Zus

Ik heb weer helemaal zin in het maken van geboortekaartjes! Ook dit keer weer vrij simpele kaartjes, alhoewel ik er nog best een poosje mee bezig ben geweest... Ik vind mijn Distress Markers bere interessant, maar ik moet echt nog veel oefenen en spelen met het mengen met water. Maar goed, oefening baart kunst en tot die tijd rommel ik lekker verder. Ik heb weer een jongen en meisje variant gemaakt van de kaart.


Het idee van de kaart is dat het jurkje wat aan de waslijn hangt (hoe schattig zijn de kledinghangers ook, bedankt voor het lenen van de mal Helga!) van de grote zus is. Het rompertje ernaast is voor de pasgeborene. Bij de stempelset (Eline Pellinkhof) die ik vandaag heb gebruikt zat helaas geen "grote broer" shirt, vandaar alleen de varianten van de grote zus. Volgens mij heb ik in de stempel verzameling nog wel een jongens-shirtje, dus wie weet komen die later nog. Ik vind het zelf wel erg schattig zo!

Beide kaarten komen in de Creatiewinkel.

Nadine, leuk dat je mijn volger bent geworden! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!