maandag 18 juni 2012

Taart En Slingers

Mijn inspiratie komt niet altijd zomaar uit de lucht vallen, ik doe ook heel veel leuke ideeen op via alle verschillende blogs die ik volg. De blog van Authentique is daar een van. Naast het prachtige papier van dat merk, zijn er ook ontzettend veel creatieve mensen die zich met het papier bezig houden. In een van de posts op dat blog, vond ik een kaart met een heel speelse en gevarieerde opzet. Allerlei maten vlakken met overal details en toevoegingen over de kaart verspreid. Erg leuk, dus daar besloot ik een kaart mee te maken.

 Ik heb er dan ook maar het papier van Authentique (Genuine) bij gebruikt.
De kleuren blauw, wit en geel gaan zo goed samen!

 De teksten heb ik gemaakt met mijn Dymo lettertang. Ik ben nog steeds verliefd op het apparaatje, net als op de vlaggetjes overigens. ;) Oh, ik zie nu pas dat ik het touwtje wat ik aan de vlaggenlijn wilde toevoegen helemaal ben vergeten! Ach, gelukkig is 'ie zo ook leuk.

 De postzegel heb ik zelf geknipt, de stempels van beide foto's komen wederom weer uit de collectie van Eline. (Ja ehh... ik kan er ook niets aan doen dat ze zoveel leuke dingen maakt!) Hier en daar wat knoopjes en eyeleds.

Ik heb met deze opzet ook nog een leuk idee voor een trouwkaart in mijn hoofd, maar dat idee komt op mijn to-do list. Eerst nog wat andere leuke ideeen uitwerken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!