donderdag 28 juni 2012

Van Hart-e

Ondanks de hitte van vandaag, heb ik lekker zitten knutselen. Het was namelijk erg bewolkt hier, dus lekker bijbruinen (of rood worden zoals dat bij mij meestal gaat ;-) ) zat er niet in. Helaas brak pas laat in de middag de zon door. Normaal knutsel ik op mijn vrije donderdag samen met mijn moeder, we hebben een knutselkamer met voor allebei een aparte tafel. Heerlijk! Maar mijn moeder is hem gesmeerd naar haar zus, om een aantal dagen samen met haar creatief en gezellig te doen. Heel gek om alleen te freubelen, maar met de gehele cd-collectie van Glee was het alsnog een klein feestje! Ik heb maar liefs vier kaarten gemaakt vandaag. Ik zal van alle kaarten een blogje maken, maar eerst maar eens kaart nummer een.

Ik wilde weer wat doen met mijn nieuwe papier. Toen ik het hartjes papier in mijn handen had, wist ik dat het een 'van harte' kaart zou worden. De hartjes komen op meerdere plekken terug. De 'label' heb ik zelf in elkaar geflanst, ik was wat aan het rommelen en schuiven toen dit er opeens uit kwam. Ik vind het zelf wel een leuk resultaat.



Interesse in deze - of een andere - kaart?
Neem een kijkje in mijn Creatiewinkel voor mijn huidige aanbod.

Ps. Marjan, leuk dat je mijn volger bent geworden!

Gebruikte materialen:
- Papier: Boekenvoordeel
- Tekststempel: Boekenvoordeel
- Groot hart op label: Nellie Snellen
- Kleine hartjes: pons
- Touw: Boekenvoordeel

2 opmerkingen:

  1. Vind dit een héél leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes spreken me erg aan, ik houd van meer stijlen en zeker ook van strak. Dit is ook weer een heel mooi, de zachte tinten bij elkaar en ik ben weg van de hartjes en de manier waarop je het label gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!