zaterdag 2 juni 2012

Voor De Allerliefste Zwager

Mijn collega's weten me steeds meer te vinden voor het maken van een kaart. Ik kreeg weer een leuke opdracht: een gepaste kaart maken voor een zwager die jarig is (gelukkig heb ik nu regelmatig kunnen oefenen voor een mannenkaart). Met de tekst 'voor mijn aller liefste zwaag' was ik verder vrij om te maken wat ik wilde.

De opzet van de kaart was zo gemaakt, de inspiratie voor deze kaart heb ik ook weer uit het leuke boekje 'Liefs uit Holland' van Inge Blom. Voor de afronding van de kaart was het wachten op mijn bestelde Dymo lettertang. Het heeft een aantal dagen geduurd, door vertraging in de bestelling en in de levering doordat Hemelvaartsdag er tussen zat. Maar toen hij eenmaal binnen was... FEEST!

Aangezien het een kaart voor een man is, kwam het mooie papier van Authentique (Genuine) weer goed van pas. De tickets en de tekst komen van een stempelvel bij de Boekenvoordeel vandaan. Samen met de knoopjes en de stikrandjes vind ik het wel een mooi en 'stoer' geheel.

En ja, dan het resultaat van de Dymo lettertang.
Een 'ouderwetse' look van een typemachine.

Teksten met de lettertang gaan zeker heel regelmatig terugkomen op mijn kaarten!

1 opmerking:

  1. Hoi Miranda

    Ik vind het een erg stoere kaart, leuk die opdrachten toch het houd je op een leuke manier bezig en je werk word ook nog eens gewaardeerd.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!