zondag 22 juli 2012

Blue New Home

Zoals beloofd, vandaag weer een kaartje met inspiratie uit 'Liefs uit Holland'.
Het idee van de laagjes en een label centraal op de kaart komen uit dat boekje.


Hij zit een beetje verstopt, maar als je goed kijkt zie je ook hier weer
een stikrandje gemaakt met de naaimachine.


Het label heb ik bewust verfrommeld, voor een leuk effect.
Enkel de letters er op was wat kaal, dus nog wat fishtail strookjes eronder.
De houten details vallen goed op tussen al het blauw.
Hier en daar wat poststempels, die passen perfect bij een verhuiskaart.


Zo geinig, die kleine huisjes! Het witte lint er achter doorbreekt de blauwe bende op de kaart.
Bij al het neutrale blauwe papier (ook van de fishtails) heb ik de randjes aangezet met de witte Distress Marker.

Deze verhuiskaart komt in de Creatiewinkel.

Gebruikte materialen:
- Papier: Papermania
- Houten letters: Kars
- Houten huisjes: Kars
- Houten sterren: Xenos
- Poststempel: Eline Pellinkhof
- Label: zelf gemaakt van wit cardstock (linnenpatroon)
- Lint: plaatselijke markt
- Distress marker

7 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk Miranda. Enig al die houten elementen en de blauwtinten. EN het stikwerk zie ik. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk is je kaart, inderdaad gaaf die houten embellies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kaartje weer super geworden Miranda.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje zeg, en leuk zo met die houten details. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog! Erg leuk om even tussen jouw creaties te neuzen. Erg leuke kaart heb je gemaakt met de houten figuurtjes!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda!
    Ga je volgen want je stijl vind ik errûg leuk. ook je reacties bij blogs zijn altijd leuk, en eerlijk, daar hou ik van!
    We komen elkaar wel weer tegen!!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!