zondag 15 juli 2012

Happy Hexagon

Met de volgende kaart doe ik mee aan challenge 146 bij Dutch Card Lovers. De opdracht is om de kaart in de vorm van een een hexagon (vorm met zes gelijke kanten) te maken, en eventueel hexagon's toe te voegen aan de kaart.


Oh oh oh, wat een bevalling was dit. Ik had eerst een heel ander idee in mijn hoofd, maar dat werkte totaal niet. Na heel veel schuif en nieuw knipwerk, ben ik toch tevreden over het resultaat. Het leek me, zoals je ziet, leuk om niet alleen de kaartvorm in de vorm van een hexagon te maken.


In de mini hexagon's op het achtergrondpapier past precies een letter. Een gedeelte van de randjes heb ik geaccentueerd met een fineliner. En ja, op een verjaardagskaart mogen de vlaggetjes uiteraard niet ontbreken.

Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye
- Vlaggetjes: zelf geknipt
- Stempel zon en taart: HPart
- Letters: Nellie Snellen clippunch alfabet letters
- Tape: Hema
- Touw

11 opmerkingen:

  1. Weer wat geleerd Miranda, een hexagon, had ik nog nooit van gehoord, maar hij is werkelijk prachtig geworden, mooie kleuren ook. Succes met de challenge.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Soms wil het niet zoals je het bedacht hebt, dat hebben we allemaal wel eens.
    Leuk hoe je de letters in de hexagons hebt geplaatst!
    dank je wel voor je deelname bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ondanks al je geschuif toch een mooi kaartje geworden, dus het loonde de moeite. Mooie indeling en wat een leuke letterslinger! Dank voor je deelname aan DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf! ik vind de tekst zo leuk gedaan! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje zeg!
    Mooie kleuren ook!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk Miranda! Gaaf zoals je de letters hebt gedaan. Erg mooi papier ook met lekkere tinten.
    Ik ben ook nog bezig met de challenge. Zal ook wel een bevalling worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan, zelfs de tekst in hexagons. Super. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf gedaan hoor vind vooral de tekst heel erg leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lekker vrolijke kaart,leuk hoe je de tekst hebt verwerkt. bedankt voor je deelname aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik vind de letterslinger leuk bedacht. En dat je sommige zeshoekjes hebt vastgezet met tape. Leuk! Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje, Miranda! Leuk zoals je de letters op de kaart hebt verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!