donderdag 19 juli 2012

Liftchallenge #21 - Er is er een jarig hoera, hoera!

Hee, ik mag weer nieuwe volgers verwelkomen! Gezellig!
Margot en David (Hoooi! Jij ook hier!), leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden!

Vandaag weer een kaartje voor een challenge: Liftchallenge #21. Niet omdat het me aan inspiratie ontbreekt, maar gewoon omdat er alweer een leuke kaart staat om te liften. Oh, en omdat lekker freubelen ook nog eens een prijsje op kan leveren! ;-)

De kaart die nagemaakt moet worden is de volgende:
(Misschien laat ik de kaart in het vervolg wel achterwege, want die zijn altijd zo mooi!
Maar nu plaats ik hem alsnog, zodat je ziet wat de opdracht is.)


Oehhhh, aaaaah! Juist, hij is heel mooi. Maar dus niet door mij gemaakt.
Hier volgt mijn inzending:


Morgen volgen twee nieuwe kaarten voor in de Creatiewinkel!

Gebruikte materialen:
- Papier: Basic Grey (Lilykate)
- Grote label: Marianne Design
- Kleine labels: clippunch Nellie Snellen
- Witte letters: clippunch alfabet Nellie Snellen
- Tekst: stempelset Eline Pellinkhof
- Kraftpapier: Boekenvoordeel
- Grote vlinder: Action
- Kleine vlinders: vlinderpons
- Stikdraad
- Lint
- Touw

5 opmerkingen:

  1. Nou Miranda, JOUW kaart mag er anders ook zijn hoor! Wat heb je lekker frisse kleurtjes gebruikt en alle details zie ik terug helemaal top! Leuk dat je zo enthousiast meedoet iedere keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duuuh helemaal niets mis met jouw lift Miranda. Ik vind em erg mooi. De kleurencombinatie vind ik super. Prachtig label en mooi de reeks vlinders.
    Tof dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Miranda ik vind het goed gelukt hoor, hij is prachtig geworden.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gelift Miranda, leuk die kleurcombinatie, dat donkere met licht. Maakt het heel sprekend! Mooi label heb je gebruikt ook. Fijn dat je weer meedoet aan de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje heb je ervan gemaakt, Miranda! Mooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!