maandag 9 juli 2012

Zomaar - DCL #145

Op de blog van Dutch Card Lovers staat een eenvoudige, maar leuke sketch.

 Dit is wat ik er van heb gemaakt:


 Ik heb weer eens wat 'oud' papier tevoorschijn getoverd.
De sketch is vrij simpel, mijn uitvoering uiteindelijk ook.
Het kaartje is niet helemaal naar mijn zin, dat heb je wel eens,
maar ik wilde graag een bloemen-stikrandje maken.

Oei, nog even oefenen voor een soepel bochtje!
Maar ja, als het gaatje eenmaal is geprikt, kan je niet meer terug...

Deze kaart komt in de Creatiewinkel.

Gebruikte materialen:
- Papier: Eline's Flowerz
- Roosjes: Marianne Design
- Tekst: stempelset Eline Pellinkhof
- Stikdraad

6 opmerkingen:

  1. Mooi en fris! Mijn ervaring met handborduren is dat het moeilijk om de steekjes precies te maken (tenzij je eerst stikt met de machine zonder draad) en vooral tijdrovend is, ik naai alles met de naaimachine. Maar handwerk heeft ook zijn charme en tenslotte is een kaart handwerk.

    Fijn dat je meedoet met DCL, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan met die stiklijntjes. Leuke kleuren heb je gebruikt!
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, leuk gedaan met dat stikrandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf! ik vind het geborduurde erg leuk!

    tip: eerst het lijntje uittekenen op een kladblaadje net zolang tot het naar je zin is, dat blaadje op je kaart leggen en dan de lijn overbrengen met een prikpen.

    bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige geborduurde kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!