woensdag 14 november 2012

Een wolk van een baby

Ik vond een kaart tussen mijn voorraad kaartjes, die ik nog niet eerder heb laten zien. Grappig, want toen ik dit kaartje maakte had ik de naaimachine nog niet ontdekt. Dus: allemaal gaatjes prikken en met de hand stikken. Leuk resultaat, maar enorm tijdrovend. Ik ben dus erg blij dat mijn moedertje me een beetje heeft leren omgaan met de naaimachine.


De afgelopen twee weken heb ik meerdere kaarten met het papier van Eline Pellinkhof gemaakt, maar zoals je ziet... zelfs op dit 'oude' kaartje komt het terug. En het is nog steeds allemaal uit een block. De stempel 'Slaap kindje slaap' is ook van Eline, net als het super schattige baby'tje. De bedels heb ik bij Keli Hobby (Leiden) vandaan.

Gebruikte materialen:
- Papier: Eline Pellinkhof (Romantic Nursery)
- Baby: knipvel Eline Pellinkhof(Romantic Nursery)
- Tekst: clearstamp Eline Pellinkhof
- Bedels: Keli Hobby

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje weer Miranda. Het papier van Eline blijft ook heel erg leuk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een lief kaartje! Ik moet zeggen dat een stiksel met de hand ook iets heeft. Al weet ik als geen ander hoe tijdrovend het is.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die super geworden Miranda, ik vind hem helemaal toppie. Echt leuk gedaan zo.
    Liefs van Anitaq

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eline's tekeningen blijven mij vertederen (-:
    Lief is je kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!