vrijdag 21 december 2012

Liftchallenge #32 en leuke post

Volgens mij moet ik mezelf weer even opnieuw voorstellen, het is zo lang geleden dat ik wat postte. Door de drukke decembermaand met feestelijkheden en al het geregel rondom mijn komende verhuizing, heb ik echt minimaal de tijd gehad om te knutselen. En als ik dan eindelijk een gaatje had en een kaartje maakte, was het of te donker om foto's te maken of ik deed de kaarten al op de bus zonder er een foto van te maken... handig is anders. Ik ben gestopt met het maken van kerstkaarten, ik heb er ongeveer 45 gemaakt en vorige week allemaal op de bus gedaan. Ik heb nog een klein stapeltje gekochte kaartjes, voor de mensen die ik vergeten ben.

In de tussentijd heb ik leuke dingen mogen ontvangen. Allereerst een kaartje van Jolanda, het eerste kaartje voor mijn verjaardagscandy! Lijkt het je ook leuk om mee te doen, klik dan even HIER voor het bijbehorende blogbericht. Je kaartje moet 17 januari 2013 in de bus zijn gevallen om deel te kunnen nemen. En nu bijna iedereen wel klaar is met de kerstkaarten, heb jij misschien ook wel weer een gaatje over en zin om een heel ander kaartje te maken. :)

Daarnaast ontving ik een leuk pakketje. Ik was namelijk een van de drie winnaressen bij de Sinterklaas-candy van Nadine! Uit haar eigen (vast heel uitgebreide) knutselcollectie, zocht zij mooie en leuke materialen bij elkaar om mij mee te verblijden. Dit zat er in het geweldige, uitgebreide pakketje:

 
En dan eindelijk weer eens een kaartje. Ik zag de te liften kaart op de blog van Liftchallenge, en daar wilde ik een kaartje voor maken. De niet-knutsel-periode heeft lichtelijk invloed gehad, ik heb echt mijn best moeten doen voor dit kaartje. Ik ben ook niet geheel tevreden, maar goed. Het kaartje is voor een collega die geen kerst viert (ze is Marokkaans), dus ik maakte een nieuwjaars-kaartje voor haar. Wel met kerstpapier, maar dan de velletjes zonder duidelijk kerst dessin.

 
Gebruikte materialen:
- Papier: Eline Pellinkhof (Scandinavian Winter)
- Embossinginkt, embossingpoeder, heattool
- Stempels: Eline Pellinkhof (Air mail)
 
Ik heb nog twee kaartjes gemaakt, maar nu is het weer even wachten op wat daglicht voor een goede foto. Vrijdag 28 december krijg ik de sleutel van ons nieuwe huis, het weekend daarop gaan we flink verhuizen. Dus ik ben de komende periode helaas nog wel even druk! Gelukkig kan ik in de tussentijd wel genieten van de creaties die jullie maken. Alvast hele fijne feestdagen toegewenst!

16 opmerkingen:

  1. Ik herken het, drukdrukdruk in december en dan ook nog verhuizen, dat hadden wij vorig jaar ook. Succes alvast :). Wat een uitgebreid en leuk pakket heb je ontvangen! En ook een mooie lift kaart! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al jeetje er zal toch niets zijn ik zie helemaal niets meer van Miranda, maar gelukkig alleen maar druk, druk, druk. Wat een gaaf pakketje heb je van Nadine ontvangen, echt mooi. Super voor je. En je kaartje is prachtig geworden. Je kaart is in de maak hoor, komt helemaal goed.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje en erg leuke prijs heb je gewonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje en een hele mooie candy heb je gewonnen.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    Ik had je inderdaad al gemist. Maar jij hebt een goede reden. Een verhuizing kost veel tijd en veel geregel. Ik kan me voorstellen dat het maken van kaartjes dan even op een wat lager pitje staat. Maar toch vind ik het kaartje wat je nu weer gepost hebt wel heel mooi. Leuke prijs heb je trouwens gewonnen daar ga je vast weer hele mooie dingen mee maken. Ik wens je heel veel succes bij de verhuizing en ik hoop snel weer iets van je te horen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja verhuizen is niet zomaar gebeurt. Leuke candy heb je gewonnen zeg. Mooie spulletjes zitten erbij. Je kaartje vind ik ook heel leuk geworden. Fijne feestdagen en succes met de verhuizing. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 45 kerstkaarten gemaakt??? Wow, wat een prestatie.
    Leuk pakketje heb je gewonnen.
    De kaart voor je collega, daar heb je goed over nagedacht, mooi gemaakt!

    Ik wens jullie Fijne Feestdagen, dat je kunt genieten samen.
    Heel veel succes met de verhuizing!

    Tot 2013,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat drukke herken ik wel, ook dat je daarna echt er weer in moet komen. Leuk pakketje!
    Je liftkaart is erg geslaagd, leuke papiertjes heb je ervoor gebruikt. Fijn dat je meedoet met Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh en succes en sterkte met de verhuizing, mocht die binnenkort zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave lift, Miranda, super leuk geworden! En wat een mooie candy, veel plezier ermee.
    Succes met klussen en verhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke creatie is dit geworden !! Onwijs leuk idee met de card in 3 delen te snijden.. Ga ik zeker nog eens gebruiken..
    Alvast heel veel succes met de verhuizing.

    Groet, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een mooie kaart gemaakt hoor, erg leuk.
    Succes met al de drukte rondom je verhuizing, en je zoekt
    er dan ook wel een drukke periode voor uit zeg.
    Maar je kan iig je nieuwe jaar goed beginnen met
    letterlijk een nieuwe start.

    Hele fijne en gezellige maar ook creatieve
    dagen, grtjsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat leuk met die poststempels!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om mijn pakketje hier terug te zien, hij is in goede handen denk ik zomaar. je liftkaart is in ieder geval weer super geworden, leuk papier blijft het en nu ook nog als niet-kerstkaart, top! Bedankt voor het meedoen en heel fijne feestdagen en succes met verhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vind dit papier ook top. Heerlijk mee bezig geweest! je hebt een hele mooie lift gemaakt! Dank je wel!
    En wat die drukte betreft...ik herken het. Het is bij mij ook stiller als anders. Komt wel weer!
    Succes met je verhuizing! en bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh deze is echt prachtig zeg!! Superpapiertjes, hele mooie lift!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!