woensdag 6 februari 2013

Nieuw Huis

Welkom Marja, leuk dat je volger bent geworden!

En hier is het tweede kaartje dat ik maakte van het weekend. Van mijn moeder kreeg ik een leuk cadeautje: een nieuwe collectable van Marianne Design. Een leuke mal van een vogelhuisje, met een passende stempel erbij waardoor het huisje een houtnerf krijgt. Na wat schuiven, is het volgende verhuiskaartje ontstaan. (De foto is helaas wat donker zie ik nu)


Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye
- Vogelhuis: Marianne Design (collectable Birdhouse home)
- Distress Marker
- Plakparels


12 opmerkingen:

  1. Grappig, ik heb dit vogelhuisje ook gekocht. Ik vond hem zo leuk voor verhuiskaartjes. Jij ook zo te zien. Je kaart is erg leuk.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Wat een leuk vogelhuisje!
    En wat lief van je moeder!
    De opzet van je kaart is leuk gevonden!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, kaartje gemaakt voor jezelf??? Heel leuk is het geworden. Ik vindt de layout heel leuk bedacht. En wat lief van je moeder!
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat vogelhuisje, had het nog niet op een kaart gezien. Mooi de banners met tekst. VPrachtig kaartje.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke originele verhuiskaart! Tof met de labels er achter vandaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kado heb je gekregen. Prachtig die houtnerf. Het is een orgineel kaartje geworden. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je moeder heeft je een leuk cadeautje gegeven! En jij hebt er een leuke kaart mee gemaakt. De labels zijn net zonnestralen (-:
    Tja, foto's maken valt met dit weer niet altijd mee, merk ik ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig cadeau heb je gekregen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief dat je moeder je zo verwend hebt Miranda, top. Je kaartje is weer helemaal prachtig geworden. Super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje! Die houtnerf ziet er echt mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!