zondag 23 juni 2013

Baby Girl

Ann, welkom als volger op mijn blog!

Tjsa, na deze babykaart voor een jongetje, kon een meisjes-variant natuurlijk niet uitblijven! Ik maak vaak foto's direct na het afronden van de kaart, dus ook hier is nog een natte klodder lijm te zien onder het knoopje. Gelukkig trekt dat nog doorzichtig weg. :)
Ik vind de felle roze kleuren wel lekker fleurig!


Gebruikte materialen:
- Ribbelkarton: Joy!Crafts
- Rondjes: Nellie Snellen
- Touw: Different Colours
- Letters: Zeeman
- Tape: Hema
- Knoopje


13 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Miranda! En dat hartjestape heb ik nog niet gezien :) lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is weer helemaal super!
    Wat leuk dat hartjestape, heb je die ook van de Hema?
    Heb 'm hier nog niet kunnen ontdekken helaas.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De hartjes tape is ook van de Hema inderdaad, is al een 'oudje'. Bij onze Hema hangen deze rolletjes bij het inpakmateriaal en dus niet (zoals de nieuwe rolletjes) bij de schoolspullen. Door de Hema struinen loont, ze hangen soms overal en nergens.

      Verwijderen
  3. Ook deze is hardstikke leuk geworden, misschien zijn van die dots wat voor je, zitten in n doosje, zit hardstikke goed vast maar dan hoef je niet te lijmen en ook doorzichtig dus je ziet er niks van. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is super! Leuk dat ribbelkarton met roze. Enne... gefeliciteerd met je top 3 notering bij CAS on Sunday voor het zwart-gele babykaartje. Tof!
    Fijne zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat en leuke kaarten maak jij Miranda, ik heb hier even rondgekeken, echt geweldig. Je kaarten met tape spreken me ook zeer aan. Ik ben dan ook meteen volger geworden zodat ik niets meer kan missen van wat je maakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n leuke babaykaart!! Leuke tape heb je gebruikt!

    Fijne zondag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje, Miranda, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook leuk, mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker is dat roze leuk, staat ook erg mooi bij de tint van het karton. Je veertjeskaart vind ik trouwens ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend weer Miranda, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, weer al zo'n mooi kaartje! Erg leuk zo dat ribbelkarton en dan in combinatie met dat roze en toch weer wat tape! Je kan het niet laten he, hahaha. Je maakt echt hele leuke dingen hoor! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat roze knalt echt. Weer een leuke, Miranda! Gefeliciteerd met je top 3 plek bij CAS on Sunday!!!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!