donderdag 25 juli 2013

Black, white and pink

Ik heb mijn pin met het voorbeeld voor het maken van gave letters gevonden hoor! "Zenspirations Patterned Monograms" heet het, Joanne Fink laat zien hoe je dit doet. Nieuwsgierig? Bekijk HIER het filmpje.

Inspiratie voor een tape-kaart, hoeft echt niet altijd van een andere tape-kaart te komen. Ik vond weer te leuke Pinspiratie in een scrap lay-out met papieren strookjes, zie HIER. Het onderste kaartje is voor de dochter van blogster Mieke. Ik ken haar niet persoonlijk, maar ik zag de oproep voor een verjaardagskaartje en het leek me leuk er eentje voor haar te maken.



Gebruikte materialen:
- Tape: Hema, Boekenvoordeel
- Ster: My Favorite Things
- Tekst: Inkadinkado, Eline Pellinkhof
- Cijfers: Zeeman

14 opmerkingen:

  1. You've been creating Magic with Washi Tapes, haven't you!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, thank you! I'm totally in love with washi tape, they keep inspire me to make new cards.

      Verwijderen
  2. Van deze washi tapejes word ik nou echt blij :) Grappige teksten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij blijft me verbazen in het gebruik van tapejes, hoor! Volgens mij ben jij de washi-tape-queen :)
    Van deze tapejes word je inderdaad instant happy! Heel leuk gedaan!!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes en altijd fleurig die washi-tap
    Een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ......en Caroline is er heel blij mee, zij vond vooral de nietjes een erg leuke afwerking ( gebruik ik nooit ) !!
    Leuk om ook je kaartje eens in het echt te zien.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie strakke kaart, in deze kleurencombi! Zo leuk die letters, Miranda! Bedankt voor je link ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaarten weer! Mooie kleuren ook! Ik ga het filmpje binnenkort eens bekijken, ben wel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn weer gaaf! Vooral de onderste vind ik erg geslaagd!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt weer 2 juweeltjes van kaarten gemaakt. Super leuk. Ik ga zo meteen ff het filmpje checken, ben erg benieuwd.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Miranda,
    Superhard bedankt voor je inkttip! Ga ik zeker uitproberen (en hopen dat ik nog ergens Stazon in mijn voorraad heb liggen). Ik vroeg me al af waarmee je minder vlekken zou kunnen maken. Dat het nooit bij me is opgekomen om het aan jou te vragen, snap ik nog steeds niet hihi!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda,
    Wat een gave kaartjes heb je weer gemaakt met tape. helemaal super. Ik vind de tweede echt heel gaaf! Ga ze opslaan in pinterest haha.Je blijft ons steeds weer verrassen met nieuwe creaties. Ik vind het echt geweldig.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke tape-kaarten! Mooie kleurencombi, lekker pittig :). Ik ga 't filmpje zo bekijken! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke tapekaartjes hoor. Bedankt voor de link.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!