vrijdag 19 juli 2013

Candy bij ZieZo Knutsels

Toen ik een tijdje terug met mijn moeder en Helga op een knutselbeurs was, zijn we het langste blijven hangen bij de kraam van ZieZo Knutsels. Niet alleen vanwege de gezelligheid ;-), maar natuurlijk ook vanwege de mooie producten (Different Colours) die ze verkopen. Ze hadden toen net een blog opgestart en dat hebben ze nu al helemaal onder de knie: ze geven zelfs een candy weg! Als de 50 volgers zijn bereikt, gaat het volgende pakketje naar een gelukkige winnaar.


Nou, daarvoor waag ik maar al te graag een kansje! Bij deze dus. :)

1 opmerking:

  1. Geweldig ... de kaartjes in je vorige bericht. Heerlijke kleurtjes en leuke stempels! Heb even een kijkje genomen op de site van ziezo knutsels, kende ik nog niet. Wat een leuke stempels verkopen ze daar ... vooral de baby serie mag er wel zijn hihi ;) Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!