vrijdag 5 juli 2013

Spelen met tape #15: celebrate

Mijn tweede post voor vandaag! Ik heb nog een tape-kaartje die mee kan doen aan de washitape-challenge bij Crazy for CAS, inzenden kan tot vandaag 18:00. Ik heb de regels er even op nageslagen en het blijkt dus dat je (maximaal) vier inzendingen mag doen! Nou, dan zend ik vandaag met alle liefde mijn laatste tape-kaartje in. 

Ik maakte eerder een 10x10 kaartje met vlaggetjes om iemand succes te wensen, maar ik wilde ook een grotere verjaardagskaart met vlaggetjes! Ik ben naast tape ook dol op vlaggetjes namelijk. De vrolijke HEMA-tapejes rolden hiervoor weer op mijn knutseltafel. Ik vind de felle kleuren in combinatie met wit en/of zwart zo gaaf. Toch handig dat de HEMA deze kleurencombinaties al heeft bedacht, ik zou uit mijzelf niet zo snel geel-roze-zwart pakken.


Tot zover mijn washi-tape inzendingen voor de challenge.
Er volgen heel snel weer wat kaartjes met deze vrolijke HEMA-tapejes.
Daarna wordt het toch wel eens tijd om ook de Wibra-collectie in te wijden!

Enne... nog even wat wijze woorden om het weekend mee in te gaan:


Fijn weekend!

Challenge:
- Crazy for CAS: washitape

23 opmerkingen:

  1. Weer een heel leuk vrolijk kaartje is dit geworden! En het moet toch gek lopen wil je de challenge niet winnen toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Nou, ik weet niet of je de andere inzendingen hebt gezien? Washi tape is zo hot en er zijn flink wat deelnemers met geweldige tape-kaarten. Dus ik kan alleen maar hopen dat ik op val tussen alle tape-creaties! Ik ben niet de enige die graag met tape speelt, haha!

      Verwijderen
  2. Leuk de vrolijke vlaggentjes aan het lijntje. Succes met de challenge maar dat moet vast lukken met 4 prachtige CAS kaartjes! Heb van de week ook wat rolletjes bij de Wibra ingeslagen, nu nog er iets mee maken.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Inderdaad een hele leuke kleurencombi.
    Ik moest wel lachen om die wijze woorden hoor, leuk!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke Washi-Tape kaart
    succes met de challenge
    En ook ik Washi on into the weekend
    Fijn weekend
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk die vlaggetjes en de kleurencombi kan heel goed, lekker vrolijk en ik zal je wijze woorden (spreuk) in mijn achterhoofd houden hoor, groetjes en succes bij de challenges, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wijze uitspraak !!!
    Je kaartje is weer leuk.
    Ik heb net nog nieuwe tapejes bij de Hema gescoord, heb er nog geen kaartjes mee gezien. Ga er van het weekeinde weer lekker mee aan de slag.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk kaartje, ik vergeet iedere x naar de wibra te gaan maar ja ik kom er eigenlijk ook nooit in de buurt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig zo'n vrolijk kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Miranda,

    Ik vind het weer een prachtige kaart leuk met al die vlaggetjes.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha 't is wat hè die washitape. Gezellig kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een wijze spreuk ;) Gaat helemaal goed komen! De vlaggetjes zijn tof en de kleurencombinatie is lekker flitsend en super gaaf. Zou er inderdaad zelf ook niet zo gauw opkomen om roze, geel en zwart bij elkaar te gebruiken.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohw, hier zijn je tapejes. Ik kan me wel vinden in de spreuk. Verassende kleurencombi. Wel gaaf!

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie spreuk!! En je washi vlaggetjes zijn helemaal CAS en geweldig! Succes met de uitdaging en de vier ingezonden kaarten ;)) fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,hoi, je kaartje is weer erg leuk,flitsende kleurtjes bij elkaar, kan goed zo! En ja, die vlaggetjes blijven ook leuk he, net zoals de tapejes! Vond je kaart hiervoor ook heel mooi hoor, heel anders als we van je gewend zijn! Mooie bloem en mooi papier. Fijn weekend! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Miranda
    Een nieuwe blog volger via email hier.....zoveel leuks te zien op je blog!!
    Ik heb je gevonden door......de washi tapes..was op Google Hema washi tape aan het zoeken en vond jou...de tip van de Wibra tape ...word als het goed is nu uitgevoerd,mijn man is op de racefiets naar Gouda om te kijken of ze nog wat hebben...hoop het zo...ze zien er super leuk uit!
    kijk uit naar je volgende updates...veel knutsel plezier...
    Groetjes Holly.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Holly, wat leuk dat je me op die manier hebt gevonden! En natuurlijk nog leuker dat je zo enthousiast bent geworden en me gaat volgen, gezellig! Zoals je vast hebt gezien en gelezen heb ik een lichte verslaving voor tape ;-), dus voor creaties met dat leuke spul zit je hier helemaal goed (kom morgenochtend nog maar 's kijken!). Hopelijk heeft je man nog wat leuke rolletjes voor je kunnen kopen, ze zijn inderdaad su-per leuk en nog leuker geprijsd! Groetjes, Miranda

      Verwijderen
    2. Hoi Miranda

      Hij heeft nog 4 verschillende pakjes kunnen vinden,en toen was het op in Gouda.....helaas hebben wij hier in het dorp geen Wibra of Action dan moeten we 20 km verderop zijn in Rotterdam of Gouda....
      Bij Doe@ding In Spijkenisse hebben ze ook hele grote rollen(breedte is 1,5 cm) washi tape met leuke ruitjes/zig zag,voor 3,95....er zit heel wat op,maar voor veel verschillende tape-jes is natuurlijk de Hema en Wibra leuk
      Van de Action heb ik nog niets..,maar wel van andere merken,en ook de Hema..het is al een behoorlijke collectie geworden,maar had er nog niet zo heel veel mee gedaan,nu door jouw super leuke blog en inspiratie,komt dat wel goed,heb al 5 kaarten gemaakt met de tape...Bedankt en groetjes Holly.

      Verwijderen
    3. Jammer dat er geen grote voorraad meer lag, maar toch leuk dat je vier verschillende pakjes hebt! Ja, als de winkel niet om de hoek zit is het lastig. Die moet je dan maar gewoon bezoeken als je wel een keer in de buurt bent. Leuk dat je inmiddels een aardig voorraadje tapejes hebt en dat ik je heb kunnen inspireren om ze te gaan gebruiken! Daar word ik natuurlijk wel nieuwsgierig van... maar je hebt geen blog zeker? Groetjes!

      Verwijderen
  16. helaas heb ik geen blog,wel twee foto's van de washi tape die ik heb,van een paar weken geleden,nu zijn het er dus al meer.....(heb zelfs geen digi camera..mijn zoon wel,daar zijn de foto's meegemaakt)
    groetjes Holly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hihi, de Keep Calm is een leuke!!!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!