vrijdag 2 augustus 2013

Themadag #14: Mannenkaarten

Mijn eigen collectie mannenkaarten is nogal karig, dus ik ging afgelopen donderdag terwijl buiten de temperatuur maar bleef stijgen... lekker binnen knutselen. ;-) Ik heb echt niets te zoeken in de zon met deze temperaturen, dus ik vermaak me dan prima aan de knutseltafel. Nu zijn mannenkaarten altijd een dingetje, maar sinds het bestaan van Pinterest niet meer. Ik heb een mooi voorraadje met voorbeelden voor mannenkaarten die ik er heel gemakkelijk bij kan pakken als ik even inspiratie nodig heb. Vandaag drie mannenkaarten, allemaal met de nodige dosis Pinspiratie. En een ander blokje nieuw papier: Authentique - Loyal.

Kaart nummer 1. Pinspiratie vond ik hier

Ik heb het gedeelte dat bij de Pinterest-kaart openklapt omgedraaid,
omdat het me vervelend leek als dat gedeelte steeds omlaag zou komen.



Kaart nummer 2. Pinspiratie vond ik hier.


Kaart nummer 3. Pinspiratie vond ik hier.

Bloemen komen bij mij echt niet op een mannenkaart, stoere sterren wel!


Ik kan weer even vooruit! Afgelopen week kwamen ook opeens de kriebels 
voor een kerstcreatie... daarover later meer!

Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique (Loyal)
- Achtergrond stempel: Papermania
- Post- en tekststempels: Eline Pellinkhof
- Ster: My Favorite Things
- Tape: Xenos


13 opmerkingen:

  1. supergaaf!!! heel erg mooi papier en ook fantastische kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind mannekaarten steeds leuker worden om te maken. Het papier heb ik ook en ik ben bijna door het blokje heen, maar het jij hebt er ook super mooie kaartjes mee gemaakt. Leuk he, dat je op Pinterest zo'n leuke dingen kan vinden, die je inspireren tot het maken van zoveel moois. Waar zouden we zijn zonder..... groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoere mannenkaarten hoor en ja pinterest is een uitkomst heerlijk al die inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannenkaarten maken is soms puzzelen hè?! Lekker dat je voorraad zo weer een beetje aangevuld is! Leuk papier, ik heb er ook e.e.a. van liggen :). Ben benieuwd naar je kerstcreatie! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow Miranda, mannenkaarten zijn ook niet echt mijn ding, maar als het dan toch moet is het ook wel leuk als ze het bekijken waard zijn, en deze zijn misschien dankzij de "pinspiratie" erg goed gelukt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker leuke kaarten, en ook ik doe me te goed aan Pinterest als ik eens inspiratieloos ben! Mannenkaarten, de ene keer floepen ze er zo uit, de andere keer is het een worsteling idd! Leuke serie geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, pinterest is een bron van inspiratie. Leuke mannenkaarten heb je gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi miranda, ik kom via colien op je blog terecht. wat een leuke kaartjes maak jij, helemaal top !wilde volger worden, maar dat gaat even niet, dus ik kom zeker nog wel een keertje terug,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten heb je gemaakt zeg. Vind vooral de onderste 2 erg leuk gemaakt. Ook het papier is lekker stoer. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is niet eens zo vervelend hé, dit weer? :).
    Je hebt weer een leuk assortimentje aan kaartjes gemaakt. En pinterest is een geweldige site om inspiratie op te doen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda,

    Ja, dat is geweldig hé, dat Pinterest, staan zoveel mooie voorbeelden op.
    Deze mannenkaarten zijn prachtig, heel mooi papier.
    En soms is het lekkerder om in huis te zitten dan buiten, dus lekker freubelen met de ventilator aan,heerlijk.

    Fijn weekend en groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaartjes Miranda, vooral de bovenste vind ik super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!