donderdag 5 september 2013

Cadeautje inpakken #3: Babyshower

Afgelopen zaterdag was er voor mijn schoonzus een babyshower georganiseerd, aangezien ze een kleine spruit verwacht die zich over niet al te lange tijd gaat laten zien. Ik mocht een lekker hapje meenemen en uiteraard ging het cadeautje leuk ingepakt mee.

Voor het hapje leek het me leuk iets eenvoudigs te maken (ik ben totaal geen keukenprinses), uiteraard wel iets met een link naar baby's. Op Pinterest vond ik het leuke idee om (neger)zoenen te versieren met muisjes, dat werden dus: bijna-geboorte-zoenen! Aangezien het geslacht van de kleine nog niet bij alle aanwezigen bekend was, maakte ik zowel blauwe als roze varianten. 


Ik sneed met een scherp mes voorzichtig de bovenkantjes van de zoenen af. Toen bleven er 12 kapjes over. En ja, aangezien ik het toch zonde vond om deze kapjes weg te gooien, stond ik op zaterdagochtend om 8:15 de kapjes op te eten. Nog voor mijn ontbijt! Gauw vriendjelief er bij geroepen om te helpen opeten, want mijn maag werd er niet heel vrolijk van zo op de vroege ochtend. ;-) Van kleine sate-stokjes en washi-tape maakte ik vlaggetjes. Stempeltje van Eline er op als finishing touch. 


 Dan nog het cadeautje inpakken. Weer met veertjes en touw, ik vind het gewoon een leuke en eenvoudige manier om een cadeautje op te leuken. Ik gebruikte de papiertjes uit de uniseks baby-lijn van Eline en het sokje om ook het inpakwerk een baby-tintje te geven.



Gebruikte materialen:
- Inpakpapier: kaftpapier Hema
- Papier sok/veer: Eline Pellinkhof (Romantic Nursery)
- Touw: Different Colours
- Sok: Eline Pellinkhof (creatable sok)
- Letters: Zeeman

15 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk, je bijna-baby-zoenen. Soms is het idee zo simpel maar als je t ziet, het is geweldig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Gaaf gedaan met de (neger)zoenen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er lekker uit! En heel leuk verpakt. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk gedaan en kan me indenken dat je maag 's morgens niet erg vrolijk werd van de chocola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg goed uit, leuk idee !
    grts.!neke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk idee! Lang leve Pinterest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor deze leuke tip! Ik had laatst ook een babyshower en toen maakte ik soesjes. Die doopte ik in de glazuur en daarna in de muisjes. Ook erg leuk. Maar dit is een goede tip voor de volgende babyshower. Wat afwisseling kan geen kwaad. Ook leuk voor babybezoek trouwens. Weer wat anders dan beschuit met muisjes!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit negerzoenenbabyshouwerhapjesidee ga ik onthouden, ze zijn echt leuk geworden!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit negerzoenenbabyshouwerhapjesidee ga ik onthouden, ze zijn echt leuk geworden!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee die negerzoenen.
    en het kado is erg leuk ingepakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha ik zie je al staan zo 's morgens vroeg aan die kapjes, lollll
    Maar het ziet er heel leuk en gezellig uit, ook je verpakking ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een lekker en leuk idee van Pinterest haha. Het ziet er leuk uit zo!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waar kan je zo een stempel kopen en die negerzoenen zijn echt te leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! De stempel is al een oudje, maar met een beetje geluk kan je hem nog online vinden. De naam van de stempel: Marianne Design Ec0106 Clear stamp Eline's Babies

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!