zondag 22 juni 2014

Update-je

Hallo trouwe blogvolgers!

Wat gezellig dat jullie weer even komen gluren. Ik heb vandaag geen nieuw kaartje om te laten zien, maar er zijn de afgelopen week wat leuke dingen gebeurd die ik even met jullie wil delen!

Allereerst won ik een prijzenpakket bij Margriet. Na een wedstrijdje om het juiste aantal bloemetjes op een foto te raden, kwam ik met mijn antwoord van 102 als winnares uit de bus! (Er waren er nog twee met hetzelfde antwoord - toen werd er een lootje getrokken) Ik had mijn uiterste best gedaan om het zo goed mogelijk te raden, want kijk eens wat een mooi pakket van Stampin' Up er op het spel stond! Volgers van Margriet herkennen vast het leuke swapje van haar. :-)


En dan ontving ik ook nog twee super leuke en mooie bedankberichtjes. 
Vind ik ook even leuk om met jullie te delen!

Voor de verjaardag van Elara maakte ik een kaartje met Nijntje in de Boemtata-tent. De ouders van Elara vonden het kaartje en cadeautje zo leuk, dat de mama van Elara er een blogbericht over schreef! Je kunt het bericht HIER lezen. Zo leuk als een zelfgemaakt kaartje zo wordt gewaardeerd!

Daarnaast liet ik jullie afgelopen week het kaartje zien dat ik maakte voor de 25e verjaardag van mijn zusje. Een kaart van Nikita was mijn inspiratiebron en zij deelde mijn bericht op Facebook, omdat ze het zo leuk vond dat ik een kaart van haar had gelift. Daarbij schreef zij: "Miranda from the Netherlands (FB Page --> Miranda's Creaties) did a Flip Flap card after she saw the 5 thank you cards I made... And amazing that she is, she nog only gave credit for my work, she linked back to my blog, the specific blog post AND my Pin!! How awesome is she... Do check out her amazing work and her blog post." Ik deel dit omdat ik het mooi vind dat zij het zo waardeert dat ik link naar haar werk. Het is eigenlijk jammer dat het zo bijzonder is, maar we weten allemaal hoeveel er wordt gekopieerd. Ik vind het niet meer dan normaal en fatsoenlijk om de originele bron er bij te vermelden als ik ben geïnspireerd door iets moois, hoe leuk is het dan als je dit als reactie krijgt. (^.^)

Dit was het tussendoor berichtje voor nu. De komende week staat in het teken van washitape! Elke dag (dus: zeven dagen!) een kaartje met nieuwe en oude tapejes! Zie ik je dan?


6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de leuke prijs
    Schattige kaart
    Liefs en een fijne nieuwe week
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat een leukigheid toch allemaal!
    Leuk, met tapejes, ik ben erg benieuwd! Kan wel wat tape inspiratie gebruiken!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk, snap dat je blij bent! Veel plezier daarmee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je de prijs bij Margriet gewonnen hebt!! Leuke spulletjes! En wat mooi dat berichtje van de ouders van Elara! Het was ook een prachtige kaart die je gestuurd hebt!
    Ik ben aankomende week benieuwd naar je creaties met de tape'jes!
    Fijne avond!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n prijs! En extra leuk die waardering!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!