maandag 9 juni 2014

Verhuisdagen #4: in de kreukels

Jaja, verhuis-blogpost nummer vier! (De laatste in rij, na elf verhuiskaarten wordt het weer tijd voor wat anders!) Verhuizen geeft altijd een vervelend rommeltje. Mijn gedachten gingen van verfrommelde verhuisdozen, naar kraftpapier, naar kreukels in het kraftpapier. Et voila. Een rommeltje op een kaart, vind ik dan weer niet erg!





Gebruikte materialen:
- Kraftpapier: ZieZo Knutsels
- Washitape: Xenos, Hema
- Poststempels: Eline Pellinkhof (Air mail)
- Hart: Nellie Snellen
- Letters: alfabet Artemio


12 opmerkingen:

  1. Hey Miranda, wat een leuk idee van het gekreukelde kraft-papier! Het zijn hele gave kaarten geworden! Ziet er heel leuk uit, met die stempels en tapejes erbij! Fijne dag nog! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey miranda,

    prachtige verhuiskaarten zijn het weer geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bedacht zo met die gekreukelde papier. Ik vind het hele leuke kaartjes geworden, Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee en wat geeft het ook een beetje stoer effect aan je kaartjes, gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk en origineel idee deze verhuiskaartjes!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg! Ze zijn weer hartstikke mooi geworden!
    En gefeliciteerd met je prijs bij de liftchallenge!
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stoere verhuiskaarten! Weer erg leuk gedaan zo! Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf! This side up! vind ik de leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zijn ook weer super Miranda, en wat een origineel idee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig idee om er een rommeltje van te maken! Het ziet er echt leuk uit en zeer verhuis-achtig!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee! Prachtige kaarten!
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!