zaterdag 28 juni 2014

Washiweek #6: Losse stroken

Regina, welkom als volger van mijn blog!

There we go... washi-day number 6! Dit keer met 'oude' tapejes.

Ik zag de volgende kaarten al helemaal voor me met de leuke tekststempels met verjaardagsthema van Paper Smooches. Na drie versies mislukt gestempelde teksten op washitape was ik er klaar mee, ik had eerder nooit problemen met stempelen op washitape! Toen maar een poging gedaan met andere stempels, dit keer van Eline Pellinkhof. En hop, toen ging het WEL. Heel apart. Maar ik moest en zou het idee in mijn hoofd uitwerken, gelukkig is het toch nog gelukt. :)



Morgen de laatste dag van deze washi-7-daagse!

Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA
- Tekst: Eline teksten / Eline's Dutch Sentiments


10 opmerkingen:

  1. Deze zijn echt super zeg! Welke inkt gebruik je hiervoor, want ik neem aan dat dat ook niet allemaal werkt...
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik gebruik Stazon hiervoor, dat vlekt niet bij het stempelen op washitape.

      Verwijderen
  2. Hey Miranda, wat een gave kaartjes! Echt heel leuk gedaan! Ga ik zeker ook proberen! Jammer dat het morgen weer de laatste dag is van je washi-week! Je maakt echt superleuke dingen! Fijn weekend! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Mirjam Schippers kom ik op jou blog.
    Wat een leuke inspirerende dingen zijn hier te Zien zeg!!!!!!
    Met meteen volger geworden.
    Heb zelf ook veel washi tape-jes liggen, ga ik zeker gauw weer eens gebruiken.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk idee, vooral de onderste vind ik erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit weer superleuk gedaan Miranda, toppie.
    LIefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan!! Het lag dus niet aan de inkt die je gebruikte??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Klopt, ik heb alleen de stempels aangepast... Even kijken hoe ik in het vervolg ook succesvol op washitape kan stempelen met de andere stempels. Groetjes!

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!