woensdag 9 juli 2014

Jarig

Als het goed is, heb ik deze kaart nog niet laten zien (het is dat mijn hoofd vast zit...). Hij was eigenlijk bestemd voor mijn zusje haar 25e verjaardag in juni, totdat ik besloot dat ik meer uit wilde pakken met mijn kaart voor haar en een nieuwe maakte. Dus dit is een leuke kaart voor de voorraad geworden, ik ga er hopelijk iemand anders blij mee maken!


Gebruikte materialen:
- Papier: Studio Light
- Vlinder: Nellie Snellen
- Vellum: Action
- Letters: My Favorite Things
- Fineliner

15 opmerkingen:

  1. Hij is super en kan voor elke dame van elke leeftijd....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda, daar maak je zo iemand blij mee want het is een hele vrolijke, fleurige kaart. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hint: ik ben zondag jarig!!!! : D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart. Gaaf gedaan met die vlinder. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje!! Die krijgt vast een goede bestemming!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave kaart, toffe papiertjes gebruikt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart!! Ook de rest van je kaarten/creaties die je afgelopen tijd plaatste zijn erg leuk. Eindelijk weer even de mogelijkheid om te reageren.
    Fijne avond!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf die banners in combinatie met dit papier! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie kaart Miranda, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk die grote vellum vlinder met die gekleurde banners! Komt vast een keer van pas, deze kaart. Hij is echt leuk.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Miranda, gaaf kaartje, leuk gedaan die banners! Mooi papier ook! Zo nu weer terug naar de halve finale wedstrijd! Spannend!!! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuk kaartje! Wat een vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!