zondag 3 januari 2016

Sticky Sunday #17

Welkom op deze Sticky Sunday! Het idee: op een vaste dag in de week een kaartje met het allerleukste spul dat bestaat: washitape.

Allereerst: de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Ik hoop dat jullie fijne feestdagen en een gezellige jaarwisseling achter de rug hebben. Het nieuwe jaar begint met een nieuwe volger zie ik, Stella: welkom!

Hopelijk zijn jullie inmiddels weer fris en fruitig, want ik heb een zeer kleurrijk kaartje voor jullie. De eerste kaart van 2016 is een kaartje op zondag en dat betekent: een washikaartje. Joehoe! Geen slecht begin van het jaar dus als je het mij vraagt hihi en stiekem voelt het niet als toeval. ;-) Met dezelfde vrolijke tapejes als editie nummer 16 maakte ik deze verjaardagskaart.


Zonder jullie zou bloggen zo saai zijn, ik ben blij met ieder van jullie!
Op een creatief, inspirerend en gezellig blogjaar! *Cheers*

Gebruikte materialen:
- Washitape: Action / Xenos
- Dymo lettertang
- Tekst: Reverse confetti
- Pailletten: Wibra/Zeeman

20 opmerkingen:

  1. Leuk vrolijk kaartje!!! Jij ook een creatief 2016 Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook alle goeds voor 2016 gewenst, Miranda!
    Je kaartje is weer leuk, lekker vrolijk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda, ook voor jou de allerbeste wensen voor 2016!! Dat het maar een creatief jaar mag worden! Je eerste kaartje is weer top! Lekker vrolijk! Dit zijn echt wel gave kleurtjes washi-tape, leuk zo met die pailletjes erbij! Fijne zondag nog! Groetjes, Miranda.v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart !
    Ik wens je een gezond en creatief 2016 !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou ook een gelukkig, gezond en creatief jaar, met veel washi!!
    Heel erg leuk en fleurig kaartje, dat is gezellig op een grijze dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beste wensen voor een mooi (washi) 2016!
    Wat een gezellig, kleurrijk kaartje heb je gemaakt, gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi, creatief 2016 gewenst! Een mooi begin met dit kaartje is alvast gemaakt, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jou een super 2016 gewenst! Je kaartje is prachtig, ik hou wel van die zwarte accenten. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijk kaartje weer! Leuk gedaan!

    Liefs Sanne

    PS. Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hetzelfde geldt voor jou: zonder jouw leuke creaties zou bloggen een stuk saaier zijn! Een heel gelukkig, gezond én creatief 2016 gewenst. Je inspireert zoveel anderen! Deze kaart is ook weer superleuk! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het lijkt inderdaad niet geheel toevallig dat jouw eerste kaartje van het jaar een washi-kaartje is :). Leuk is hij weer! Gaaf ook die zwart-witte vlaggetjes erbij! Maakt de boel wat stoerder :). Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De beste wensen en een gezond, gelukkig en creatief jaar voor jou gewenst. Alhoewel dat dat creatief voor jou geen moeite zal zijn, denk ik zo.
    Je begint het jaar al met een hele hoop vrolijkheid met die leuke, frisse kleurtjes. Heel leuk gedaan!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij ook een gezond en creatief 2016 gewenst! Leuk, die vlaggenlijn onderaan je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een happy kaartje om het jaar goed mee te beginnen. Voor jou een fijn en creatief 2016 gewenst!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je het nieuwe jaar begint met een Whasi tape kaart Miranda! Het is meteen een knaller :) Heerlijk vrolijk en heel mooi geplakt! De beste wensen voor het nieuwe jaar en heel veel creativiteit :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk zo'n vrolijke kaart. Wordt er meteen blij van.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer helemaal een Miranda kaartje.
    Veel plakplezier in 2016 !!.
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent weer lekker aan het plakken geslagen met deze vrolijke tapejes, en het resultaat mag er weer zijn hoor.
    Super leuk gemaakt!!!
    De beste wensen, en al het goeds voor.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gelukkig nieuwjaar! Wat een vrolijk sticky kaartje heb je gemaakt om 2016 mee te beginnen! Echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jaaaaa washi tape; vind ik ook zo leuk! Ik heb op zich een redelijke collectie maar verbleek bij jou haha! Nu ik dit zie wel een reden om weer vaker te gaan gebruiken want ik vind dit geweldig! Lekker fris en strak; gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!