zondag 28 februari 2016

Designer van de maand bij MD

Maart kent meerdere leuke feestelijkheden, maar één van de grootste is toch wel het nieuws van vandaag. Ik ben HEEL enthousiast en ik weet bijna niet hoe ik het onder woorden moet brengen. Iemand moet mij even in mijn arm knijpen (au, niet allemaal tegelijk!), want...

ik ben bij Marianne Design gastdesigner voor de maand maart!



Wauw! Ik vind het zó ontzettend gaaf en stiekem ook wel een beetje spannend. Ik kreeg van de week vanuit Marianne Design de vraag of ik een maand gastdesigner wilde zijn. Nou, daar hoefde ik natuurlijk niet over na te denken, wat een eer! Een aantal mensen heeft het misschien al gelezen, want ik zag dat ik al heel wat digitaal verkeer heb ontvangen via de Designer van de maand - pagina van Marianne Design maar vandaag schreeuw ik het officieel van de daken!

De komende maand zal ik  elke week twee creatieve werkjes laten zien met de nieuwe collectie van Marianne Design. Deze staan onder andere in het teken van stempels met kinderversjes, ridders, piraten en prinsessen! Nog niet gezien? Bekijk de nieuwe collectie HIER.

Tot heel snel! Ik stuiter nog even verder!

25 opmerkingen:

  1. Heey Miranda,

    gefeliciteerd met je MD guest designer of te month!!! Dat worden vast prachtige kaarten en kan niet wachten op je mooie voorbeeldjes. Geniet ervan.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw !!!!
    Gefeliciteerd !
    Dat ga je zeker super goed doen , ik ben blij voor je !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEFELICITEERD!! Wat leuk om gastdesigner te mogen zijn! Maar je maakt ook super leuke kaarten dus ik kan me voortellen dat dit ook Marianne is opgevallen!! Heel veel plezier en geniet!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super voor je...proficiat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je schreeuwde zo hard, dat ik het hier in Oosterhout zelfs kon horen ;) Gefeliciteerd, wat onwijs leuk voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DIK VERDIEND!!!!!!
    Gefeliciteerd, ik kijk er naar uit deze maand!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hardstikke leuk en helemaal verdiend natuurlijk! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!
    helemaal leuk ben benieuwd naar je creaties deze maand!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf, geniet ervan en wees er trots op! Ben benieuwd wat je allemaal gaat laten zien!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk ! Gefeliciteerd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha wat is het toch leuk dat je zo enthousiast bent!! En dat mag ook wel, super dat je hier voor gevraagd bent! Hoera, heel veel Miranda de komende maand :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik snap dat je het top vindt !!!!
    Geniet ervan en ik ben benieuwd naar de kaarten !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! Wat onwijs leuk voor je!! Ben heel benieuwd wat voor moois je laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Ik ben al benieuwd naar al je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, wat leuk dat je designer van de maand mag zijn, erg stoer.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk voor je, gefeliciteerd!! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal top!! Gefeliciteerd met je status als designer van de maand!! Geniet ervan, dat zal ik ook wel doen, door te kijken naar je leuke creaties!!

    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Verdien je helemaal, gaat super worden. Veel plezier met de opdrachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd dat je Designer van de maand mag zijn!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Miranda wat vind ik dit waanzinnig leuk voor jou! Ik weet nog goed hoe ik mij voelde toen ik deze vraag van Marianne kreeg dus ik kan mij voorstellen hoe blij jij bent! GEFELICITEERD!! Dik verdiend :) Ik ben benieuwd naar alle sprookjes die wij van jou te zien krijgen en de leuke robotjes ;) Heel veel knutselplezier Miranda en geniet :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat geweldig voor je! Gefeliciteerd; ik ben benieuwd naar jouw uitvoering van de opdrachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Miranda. Wat super gaaf voor je !!!! Gefeliciteerd.
    Fijne week en ik ben benieuwd wat je allemaal gaat maken.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat een super leuk dat je bent uitgekozen! Gefeliciteerd!
    Erg benieuwd naar de creaties die je gaat maken..

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super, wat een leuke verrassing. Gefeliciteerd met je gast designerschap en ik kijk al voor spanning uit naar de sprookjesachtige kaartjes die je gaat maken.
    lieve groetjes Anglique

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!