zondag 8 mei 2016

Sticky Sunday #26: 3 x Masculine

Welkom op deze Sticky Sunday! Vandaag weer een kaartje met het allerleukste spul dat bestaat: washitape.

Na de knallende neon-kaarten, wilde ik ook wat varianten die meer geschikt zouden zijn voor een man. Ik zocht tussen mijn rolletjes naar washitape in de kleuren mint, grijs en zwart en plakte ze naast en over elkaar:





Fijne zondag! Ik heb nog genoeg washi-voer voor nog drie zondagen!

Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA, Stampin' Up
- Tekst: Els Brigé ('t is je verjaardag)
- Fineliner

21 opmerkingen:

  1. Super leuk deze kaarten voor een man.
    groetjes, Afke

    ps ook je hertjeskaart hieronder vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Feestelijk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een hele leuke reeks kaartjes ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere kaartjes, vind de bovenste het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer heel supergave kaarten!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stoere kaartjes! Ik vind ze weer erg leuk geworden Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blij dat je nog 3 zondagen vooruit kan. Geniet van je kaartjes en ga daardoor zelf ook weer aan de slag. Wordt Door jou geïnspireerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!
    Ben gek op kraft met zwart.
    Kijk nu al uit naar de volgende zondagen, hahahaha

    groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk! Bij mij eindelijk ook weer Stickey Sunday. Ik probeer ze nu terug weer in de week in te plannen, want als ik dat niet doe, dan schiet het er over en is het voor ik het weet alweer maandag! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn echt te gek, heel gaaf! Ben dol op stoere kaarten en dat zijn deze 3 zeker! Kom maar op met nog meer washi-voorbeelden ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes Miranda...jij kunt echt toveren met washitape!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaartjes Miranda, had ze op Instagram al even gezien, maar fijn om ze op je blog nog even een voor een te bekijken en op mijn laptop-scherm uit te vergroten :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super kaartjes weer Miranda!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik snap niet hoe je het doet maar je blijft maar nieuwe versies bedenken! Deze vind ik persoonlijk een van de allermooiste series van de laatste tijd. Erg leuk met dat zwart en helemaal niet somber of saai! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb altijd inspiratie nodig voor mannenkaarten, heel mooie reeks deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke serie! De bovenste is toch wel favoriet hoor! En de stempels van Els passen er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit zijn weer erg leuke kaartjes geworden! Inderdaad goed geschikt voor mannen, maar ook voor vrouwen, hoor. Ik ben al nieuwsgierig naar de komende zondagen!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoor, die kleuren.
    Stoer ook.
    Hele mooie mannenkaarten vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat prachtige kaarten Miranda en het ziet er zo simpel uit..schitterend!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!