zaterdag 10 september 2016

Nagenieten en post

Lieve, geduldige volgers... hier ben ik weer eens! 

Afgelopen donderdag was het eindelijk zo ver: mijn bruiloft. Na een half jaar voorbereiden was de grote dag aangebroken en het was werkelijk van begin tot eind één groot feest. Ik kan werkelijk uren schrijven over de belevenissen van deze dag, ik schrijf dit the-day-after en ben nog enorm emotioneel van alle liefde die mijn man (jaja, hihi!) en ik hebben mogen ontvangen op deze dag. 

Het was een mooie, intieme dag. Ik 'sliep' (niet zo goed ;-) ) bij mijn ouders thuis, tussen 8:00 en 10:00 werd mijn haar en make-up gedaan, hees ik mij in mijn prachtige jurk en kwam de fotograaf al mooie foto's maken. Het weer was zoals voorspeld: warm maar aan zee een verkoelende bries. Die bries was zeer aangenaam, want de ceremonie startte op één van de meest warme momenten van de dag: 14:30. De stoelen in het zand, een houten prieel versierd, voetjes in het zand... precies zoals ik altijd had gedroomd! Na de ceremonie proosten en taart eten, mooie foto's maken met de daggasten, toen twee uur lang een fantastische receptie met ooms, tantes, een aantal neven en nichten en een hele bups collega's er bij. Daarna ging de dag weer verder met de daggasten, een overheerlijke barbeque en ijsbuffet met nog meer mooie woorden van dierbaren. Wauw. Overnachten in een super luxe hotel (waarbij onze gewone kamer een upgrade had gekregen naar een mega luxe suite!) en de volgende dag thuis komen in een versierd huis met nog meer verrassingen met de cadeaus.

Ik heb jullie de afgelopen tijd flink nieuwsgierig gemaakt, dus ik wilde toch even kort laten weten hoe onze mooie dag was verlopen. Gewoon WAUW. Een foto van onze outfits en stralende koppies zal ik binnenkort plaatsen als ik meer foto's binnen heb. Voor de rest deel ik vooral weer lekker creatieve dingen op deze pagina!

Ik ben, zoals vaste volgers weten, dol op details. Onze bruiloft zat er vol mee. Één van de vele leuke details is mede mogelijk gemaakt door Sanne! Zij maakt zulke leuke persoonlijke cadeaus, daar wilde ik gebruik van maken op onze bruiloft. Ik vroeg haar twee champagneglazen te versieren met onze namen, met het volgende resultaat:


Zo ontzettend leuk!

Bij thuiskomst vond ik een hele volle brievenbus, geweldig zoveel post!


Natuurlijk krijgen de handgemaakte kaarten hier nog even een klein podium. ;-)
Probeer eens te raden van wie de kaarten zijn, jullie komen vast een heel eind! Ik wist na het zien van de kaarten in ieder geval gelijk wie de maker was, dat is zo leuk!


Bovenste drie: Linda, Margriet, Maria

Binnenkort meer berichtjes met alles wat ik het afgelopen half jaar heb voorbereid, nu kan ik het eindelijk laten zien! Bedankt voor jullie geduld en lieve berichtjes in de afgelopen tijd. Ik ga nog even flink nagenieten en vakantie houden, binnenkort hopelijk ook weer snel aan de slag met nieuwe kaartjes maken!

22 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda,
    Op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Het is een fantastische dag geweest zoals ik het lees.....wat fijn voor jullie dat alles zo goed is verlopen en dat het weer ook nog mee zat!Het kaartje dat ik vandaag laat zien (voor de bruiloft van onze buren) is ook een beetje voor jullie hoor!
    Geniet nog lekker na van alles en ik wens jullie een lang en gelukkig leven toe!
    Lieve groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd, Miranda! Ik wist niet precies wanneer de bruiloft was, maar erg leuk dat je ons zo een inkijkje geeft! En je had perfect weer! Geniet nog even na!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd en veel geluk samen!!
    Ik ben benieuwd naar wat je ons allemaal gaat laten zien!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd met je huwelijk, fijn dat je grote dag geworden wat je gehoopt had en nog veel meer. geniet nog heel veel van deze fijne momenten in jullie leven samen, veel geluk in de toekomst.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Miranda,

    Allereerst nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wat fijn dat het zo'n mooie zonnige dag was. Dat is toch de kers op de taart of niet dan.
    Ik ben super nieuwsgierig naar hoe je er uit zag en naar alle details. Die champagneglazen van Sanne zijn super!
    Fijn weekend en geniet nog even lekker na!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit hier achter mn pceetje heerlijk mee te genieten van al het moois wat jullie is overkomen. Wat hebben jullie gebofd met het weer. Bijzonder dat de hotelkamer een make over kreeg. Nu heerlijk nagenieten samen met je mannetje!
    Fijn weekend toegewenst!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Miranda, als ik je dag van je leven lees dan voel ik jou geluk.
    Zo mooi!! Geniet maar lekker na en ik kijk al uit naar al het moois dat we gaan zien op je blog. Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, en ik wens jou en jouw Peter heel veel geluk samen! Ik zag al een prachtige foto op facebook voorbij komen...super zag het eruit! Ga nog ff door met nagenieten!! En tuurlijk daarna graag terug op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Superfijn dat jullie zulk geweldig weer hadden! Ben benieuwd naar de foto's! ;) Echt enorm leuk die champagneglazen, maakt het nog net weer iets feestelijker! En een brievenbus vol kaarten is natuurlijk helemaal geweldig, superleuk! Geniet er nog maar lekker van!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Het klinkt als een sprookjesdag. En wat een mooie glazen heeft Sanne gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk nagenieten en wat hebben jullie geweldig weer getroffen, zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!!!! Wat een bofferds zijn jullie: trouwen op het strand op één van de mooiste achtste september ooit. Wat zullen jullie genoten hebben. Natuurlijk wil ik graag foto's zien van jullie in vol ornaat, hihihi. Geniet vooral nog heel lang na van deze mooie, bijzondere dag, mevrouw De Ridder!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd! Wat leuk om te lezen dat jullie een geweldige dag hebben gehad. En met bloten voeten in het zand tijdens de ceremonie, dat lijkt me fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Miranda, allereerst nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wat fijn dat het zo geworden is als je hoopte(en nog een beetje meer). Wat heerlijk dat jullie zo'n mooie zomerdag hadden, dat kun je tenslotte niet bestellen.. De champagneglazen van Sanne zijn heel gaaf...dat jullie er nog maar vaak uit mogen proosten ;p
    Lekker nagenieten hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Het is duidelijk een heerlijke dag geweest. Wat fijn dat alles net zo geworden is als jullie zelf wilden!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd.
    Wat een mooie dag heb je gehad, zo te lezen en dan bedoel ik niet alleen qua weer!!
    Heel veel gelukkige, gezonde en mooie jaren samen met je man, hi hi.
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Miranda, van harte! Onwijs leuk om hier jouw samenvatting van de dag te lezen, heerlijk! Het klinkt als een geweldige dag! Ben benieuwd naar al je knutsels! groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd en veel geluk gewenst!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemiddag, mevrouw de Ridder,
    Wat leuk weer eens wat van u te lezen! En wat moeten af een geweldige dag zijn geweest!! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Op het strand op een echt zomerse dag, hoe is het mogelijk in Nederland. Jullie hebben super genoten zo te lezen! Ik hoop dat jullie een lang en goed en gelukkig huwelijk zullen hebben. Leuk de post die op tijd op kwam :-(
    Mijn kaartje komt te laat, door mijn vakantie, maar wel uit een goed hart!
    Bij je moeder zag ik ook al prachtige dingen voorbij komen. Liefs en geniet van je vakantie!
    Ciao,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en nog heel veel jaren geluk en liefde gewenst! Wat leuk om te lezen dat alles verliep zoals je gepland, gedacht en gehoopt had, fijn! De glazen zijn super, Sanne heeft ze mooi gemaakt. Geniet van je vakantie en daarna hoop ik te mogen genieten van nog meer gezellige kiekjes van je bruiloft. Mijn kaartje is nog onderweg, hoor :-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Wat hadden jullie toch getroffen met het weer. super. Fijne en een goede tijd metelkaar toegewenst.
    Ook de glazen zijn heel mooi. zo persoonlijk. ik heb helaas heleboel blogposten van je gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik wens jullie een lang en gelukkig leven samen toe! Als ik het zo lees was de start in ieder geval perfect. Ik ben erg benieuwd hoe jullie er uit zagen.
    Veel plezier met nagenieten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!